Mooi! En oikeestaan vieläkään osaa käyttää tätä hirveen hyvin, mutta nyt osaan jo luultavasti laittaa kuvia tähän tekstiin (ehkä). Pitää kokeilla. Serranon perhe on ihan älyttömän hyvä sarja!! Mä oon kattonu sitä melkein alusta asti, mutta en kyllä sillon seurannu sitä niin tarkasti. Kun katoin tämänpäivästä serranon perhettä aloin ihan itkee kun Lucia kuoli. ;(  En mä kyl yleensä itke ohjelmien takia. Se oli mun mielestä tosi hyvin kuvattu ja se näytti ihan aidolta kun ne itki ja kaikkee. Hyviä näyttelijöitä :). Yritin kyl koko ajan aatella et ei täs nyt tarvi itkee ja noi vaan näyttelee ja vaikka olin kattonu sen jakson pari kertaa netis, ni silti se oli ihan hirveetä. : /
Mulla tulee olemaan näis kirjotuksis varmaa ihan hirveen fiksuja otsikoita.. Taidanpa yrittää nyt laittaa tähän joitain kuvia. Voiko muuten yhen päivän aikana tehä monta uutta kirjotusta vai kannattaako vaan muokata sitä vanhaa..??  Kaikkien muitten blogeja on tosi kiva lukee ja oon löytäny joitain ihania blogei, joita seuraan aika useesti. Kommentteja en ole laittanut kellekkään, mutta kyllä varmaan laitan sitten kunhan tämä alkaa sujua :)

1774741.jpg         1774747.jpg 
 Lucia.. ;((                   ja      Serranon perhe 


Ööö..

1774810.jpg
Metsämansikoita.. nam :)



Ja tässä on maanantain (eli eilisen) asu:  :)
1774860.jpg
Hahahhah : D  Tiedän aika surkee kuva ja kamalat jalat :))

Toppi: h&m
Shortsit: Tein ite h&m:än farkuista

Saatan laittaa myös tän päivän asun.. :) moi!