Tänää on kyl ollu niin tylsää että. Kaverit on taas kerran jossaa reissus ja ulkona ei oo kyl mikää maailman paras ilma. Hohhoijakkaa.. Oon ollu tänää melkee koko päivän sisäl ja ollu koneel :/ Mutta huomenna aion tehä jotain fiksumpaa. Varmasti. (En vaa viel tiiä mitä..) Hemmetti soikoon kun asun tälläsessä tuppukylässä kun täällä ei oo mitää kauppoja ;( Sen takia en pääse usein ostelee vaa vaatteit tai jotain.
Mä oon muute nyt innostunu vähä tuunailee vaatteit kun löysin toimivan ompelukoneen. Niin. Siitähän mun pitiki sanoo et löysin jostain laatikosta sellasen kivan kesämekon tai siis jonkun mekon vaa. Se on kokoo 150 mut kyl se ihme kyllä menee mun päälle aika hyvin. Eli jos vähän korjailisin sitä niin voisin ehkä käyttääkki. Täs se mekko:

1776079.jpg

Näyttääpä se pienelt tossa..  :o
Tällee se ois kivempi mun mielest:

1776105.jpg

No nyt toi näyttää vähä liian lyhyelt ehkä mut kuiteskii.Pitäiskö yrittää..?
Nyt pitää mennä laittamaan pyykkejä. Laitan viel päivän asun joka on jotain niin tylsää (niinkuin melkein aina):

1776168.jpg
...

T-paita: Seppälä
Housut: Seppälä
Huppari: Jim&Jill