Noniin. Mä perustin eilen illalla tän blogin chocolate factory, mut sillon en jaksanu enää kirjotella mitään enkä kyl muutenkaan tutustua tähän.. Nyt mulla on vähän vaikeuksia tän blogin ulkoasun ja kaiken muunki kanssa kun en ymmärrä näistä mitään. Valitettavasti en ole mikään tietokonenero. (onkohan tietokonenero edes yhdyssana..?) Mutta joo. Oon jo vähän aikaa ajatellu tekeväni blogin ja nyt sain sen aikaseks. Jee! mistä ihmeestäköhän mä keksin ton nimenkii.. Chocolate Factory. Nojaa ehkä mä keksin joskus paremman nimen (jos tästä nyt edes tulee mitään). Olis kyl kiva kirjotella tänne joka päivä ja osata käyttää tätä hyvin. Ehkä mä opin ajan kanssa vaikka en kyllä kovin kärsivällinen ole. Luultavasti laitan tänne kuvia esim. päivänasuista, ostoksistani tai kaikesta muusta (jos opin). Toivottavasti tätä blogiani alkaa lukemaan joku ja laittaa kommentiakin. ;)  Mutta tuota nyt yritän ymmärtää tästä jotain. Moi! :)